אנו שנה רביעית במלון ביום הכיפורים בגלל קירבה להיכל שלמה.לצערינו הפעם חטפתי הרעלת קיבה קשה בגלל אכילת סלט טונה כנראה מקולקל.אשתי לא אכלה ממנו והיא היתה בסדר. במלון טענו כמובן שזה וירוס למרות שעבר לי כעבור יום. חבל שכך נגמר בענין.
ניהננו. ואנחנו לקוחות חוזרים. הכול בסדר רק שבגדול לא תמיד יש התייחסות לדרישות ובקשות של האורחים. הם שומעים וממשיכים הלאה. ולנו כבר לא נעים לבקש שוב. בחדר הדלת למרפסת נפתחת לבד. ואחת השמיכות צרה במיוחד היא ברוחב המיטה. ובעצם את לא מצליחה להתכסות טוב בשעת השינה ביקשתי להחליף ונתנו לי אותה שמיכה. שהיתי בחדר 851 תודה ותמדיכו לתת שרות טוב.
8.57
8
דרוג המלון באופן כללי
6
דרוג שירות צוות המלון
8
דרוג מידת הניקיון
10
דרוג מיקום המלון
8
דרוג האוכל במלון
10
דרוג החדרים במלון
10
דרוג התמורה למחיר
מלונות בירושלים והסביבה
מועדון לקוחות - עד 50% הנחה
הצטרפו למועדון לקוחות שלנו, ותהיו ראשונים לדעת
על הדילים והמבצעים במלונות בישראל